Onderdeel van FORTEZZA Groep

  0594 580 000         info@htx.nl

HTX

Service Level Management

Bij HTX Automatisering begrijpen we dat iedere organisatie unieke IT-behoeften heeft. Daarom bieden we een op maat gemaakte Service Level Management (SLM) dienst. Met SLM zorgen we ervoor dat jouw IT-diensten altijd precies aansluiten op de verwachtingen en behoeften van je bedrijf.

Wat levert het jou op?

Met onze Service Level Management-dienst krijg je de zekerheid dat je IT-infrastructuur altijd presteert zoals afgesproken. Wij definiëren, beheren en bewaken de Service Level Agreements (SLA’s) met jouw IT-dienstverlener(s). Uiteraard monitoren wij voortdurend de kwaliteit van de dienstverlening en zorgen voor continue verbetering. Zo kun jij blijven groeien en innoveren. Je hoeft je dus geen zorgen te maken over de prestaties, kwaliteit en responstijden van je IT. Zo kan jij je blijven focussen op waar jouw bedrijf echt in uitblinkt.

Wij werken volgens het ITIL-principe, een wereldwijd erkend framework voor het beheren en leveren van IT-diensten met behulp van best practices en richtlijnen. Dit helpt je om je IT-beheerprocessen te stroomlijnen, risico’s te verminderen, en de efficiëntie en effectiviteit van IT-diensten te verbeteren. Dit zorgt voor een hogere klanttevredenheid, lagere kosten, en meer flexibiliteit om in te spelen op veranderende bedrijfsbehoeften. Essentieel voor jouw succes en groei.

Wat houdt onze dienst in?

Service Level Management bij HTX Automatisering betekent dat wij de prestaties van jouw IT nauwlettend in de gaten houden. Wij zorgen ervoor dat deze altijd voldoen aan de afgesproken serviceniveaus. Wij leveren de volgende SLM-diensten:

  • Incident-, Problem- & Changemanagement

Onze servicedesk doet er alles aan om jouw IT up and running te houden. Mocht jouw dienstverlening toch verstoord worden door IT-problemen, zorgen wij er uiteraard voor dat die zo snel mogelijk hersteld wordt. De werkzaamheden worden uitgevoerd volgens ITIL-processen. Wij rapporteren maandelijks en houden jaarlijks een klanttevredenheidsonderzoek.

  • Configuratiemanagement van de database (CMDB)
    Deze dienst omvat de registratie en mutatie van onder meer servers, netwerkapparatuur en werkplekken in onze IT Service Management tool. Ook hier rapporteren wij maandelijks.
  • Voorraadbeheer
    Uiteraard kunnen wij ook hardware die door ons worden geleverd en beheerd (zowel bij de klant als bij ons) voor jou bijhouden en tijdig items bijbestellen bij de bekende kanalen als de situatie daarom vraagt.
  • Service-integratie/leveranciersbeheer
    Deze dienst omvat het integreren van externe IT-leveranciers in onze dienstverlening. Wij krijgen van jou het mandaat om rechtstreeks te schakelen met derde partijen en nemen deze indien gewenst op in incident- en change-processen.
  • Servicemanagement
    Deze dienst zorgt ervoor dat je één centraal aanspreekpunt hebt voor de zaken rondom je IT-dienstverlening en de verdere ontwikkeling daarvan. In periodieke overleggen bespreken we het serviceniveau en er is sprake van maandelijkse rapportage.
  • IT-management
    Dit is de dienst die jou totaal ontzorgt op IT-gebied. HTX Automatisering zorgt voor één centraal aanspreekpunt voor al jouw IT-vraagstukken. Daarnaast zijn we betrokken bij de beleidsbepalingen en regievoering. Ook hier bespreken we in periodieke overleggen het serviceniveau en rapporteren we over de status.

Waarom HTX Automatisering?

  • Met HTX Automatisering als partner voor Service Level Management haal je een betrouwbare en toekomstgerichte IT-beheerder in huis. Wij zorgen ervoor dat je IT-diensten altijd voldoen aan de hoogste standaarden, zodat jij je kunt richten op het succesvol runnen van je bedrijf.

    HTX Automatisering onderscheidt zich van de concurrentie met:

    • Nuchter, eerlijk IT-advies vanuit een technisch perspectief, in plaats van een commerciële gedachte;
    • Wij denken graag met onze klanten mee, want iedere branche en elk bedrijf is uniek. Bij ons draait het om maatwerk;
    • Bij ons geen onpersoonlijke helpdesks of lange wachttijden. Je hebt één vast aanspreekpunt dat jou en je bedrijf goed kent – ook wel Single Point of Contact (SPOC). Bij ons voelt elke klant zich gehoord en gezien;
    • Wij zorgen ervoor dat alles blijft draaien en zorgen ervoor dat je kunt blijven groeien en innoveren;
    • We denken met je mee over de toekomst en tillen je IT-ondersteuning naar een hoger niveau. Of je nu gaat opschalen of nieuwe technologieën wilt implementeren, wij zorgen ervoor dat je IT-omgeving altijd aansluit bij je

Neem contact met ons op

Met HTX Automatisering haal je als mkb(+)-bedrijf een betrouwbare Service Level Management-partner in huis die altijd met je meedenkt. Wij zorgen dat jouw IT-diensten optimaal functioneren. Geen gedoe, geen zorgen, gewoon goed geregeld.

HTX Automatisering is bovendien onderdeel van Fortezza Groep, waardoor wij je kunnen ondersteunen op het gebied van Cloud Services, moderne werkplekken, IT-support & beheer, software-architectuur, softwareontwikkeling, softwarebeheer, datahubs, CISO as a Service, Managed Vulnerability Scanning Service, Microsoft 365-consultancy, gebruikersadoptie, Microsoft Copilot, AI-advies en nog veel meer.

Meer weten? Neem contact op met onze Teamleider Sales Riley Krassenburg.